Fjärde advent och SNÖ



Lagom till det fjärde ljuset skulle tändas kom snön. Blötsnö som redan ligger i slaskiga högar ute på vägen, men ändå snö!
I dag ska dom sista julklapparna inhandlas, allt ska slås in och innan tisdag ska alla rim vara färdiga. I år vägrar jag sitta dan före julafton och slänga ihop något nödrim i ren stress. Ikväll kläs julgranen också. Ni som hängt med här innan vet hur skeptisk jag varit till dess existens i det här huset. Men det blir säkert bra, den är ju svart i alla fall =)
Först av allt ska jag åka hem till mamma och smaka på hennes nygräddade pepparkakor!

Kommentarer
Postat av: Yenny

Vill se granen!! :)) Vi brukar också rimma på paketen, inte alla men nåt, :)) här har vi ganska mycket snö så jag har lite julstämning om än det är svårt att fatta att det är redan nu på lördag??! kram kram

2011-12-19 @ 07:45:49
URL: http://yennyahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0