Betongväggen i BB-huset

Jag är och har alltid varit en riktig BB nörd och följde slaviskt vartenda avsnitt den föregående säsongen. Kommer ni ihåg vardagsrummet i Big Brother-huset? Fantastiskt snyggt med en otroligt fin blandning av hårt och mjukt inrett av Jannika Hernelius. Dom råa betongväggarna och graffittin passar väldigt bra ihop med det mjuka i  heltäckningsmattan, rundade former och dom varma lite tjejiga färgerna.

Just betongväggen fastnade jag för och nu kan vem som helst köpa sig en betongvägg! Hos Mr Perswall kan du beställa en tapet efter måtten på just din vägg!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det enda som jag är riktigt rädd för inredningsmässigt så är det heltäckningsmattor. Annars kan jag acepptera det mesta!

2011-08-17 @ 06:05:54
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0