Stockholmsderby

Igår flexade jag ut och vi åkte ner till Råsunda för att se Djurgården möta AIK i säsongspremiären. Vi nästan 30 000 åskådare tvingades titta på bengaler, färgad rök och lyssna på smällare i den uppskjutna matchstarten. I den andra halvleken avbröts matchen tre gånger då bengaler kastades ner från läktarna. Lite skillnad mot Strömvallen där jag hänger om somrarna :)


Men vi hade en mycket trevlig dag med shopping och god mat innan matchen. Danne fastnade inne på Esprit och fick med sig en proppfull påse därifrån. Jag visar upp mina inhandlingar lite senare när kameran laddat klart!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

OJ vilken stämning det lär ha varit på Råsunda.. :)



Jo det är nog tredje gången jag är på första sidan inom en vecka! det skjuter endel på statistiken, men sen är de ju inte alla som stannar.. :(



Kram

2011-04-05 @ 20:07:20
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Bompen

Vilken stämning det var. Riktigt skoj! Tack för en underbar present och dag =)

2011-04-05 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0