Barkarby

Idag har jag och mamma kört en himla massa mil ( och ännu en gång kört fel ) och äntligen hämtat vårt soffbord! Klockan är dock för mycket för att packa upp och skruva ihop det idag, imorgon är det jobb i 14 timmar...
Vi tog oss en matbit på Pizza Hut, som verkligen överraskade! Pizza Hut har för mig, trots att jag aldrig satt min fot där förr, varit en snabbmatspizzeria. Fantastiskt god pizza!
Eftersom både mamma och jag hade så svårt för att bestämma oss för vad vi ville ha så vi tog en pizza med svamp och skinka och en lite annorlunda lasagne att dela på.

4-2 tippar jag!

Kommentarer
Postat av: Hermanhelen

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-01-13 @ 08:38:50
URL: http://hermanhelen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0