Sjukstuga

Tydligen blev jag smittad av Dannes snorbaciller... Nu rinner näsan, halsen ömmar och feberfrossan har verkligen gjort sig påmind. Det är svårt att återskapa feberkänslan när man är frisk, men den känns verkligen igen på en gång den närmar sig. Tur att jag flexat ut torsdag och fredag så jag har två hela dagar att kurera mig till matchen mot Linköping på lördag. Massor av te och läsning är min medicin.
Danne har dock piggnat på sig ordentligt och springer just nu fram och tillbaka mellan förrådet  och skrubben under trappen. Skrubben har verkligen varit vår sopstation ett tag och den har proppats full med diverse verktyg och skräp som nu åker ut i förrådet. Jag hoppas kunna styla om lite där inne under helgen, skrubben är det projekt jag sett allra mest fram emot!
Farbror och faster ska på finaste Matildas dop! Nu är det hög tid att börja klura på dop-presenter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0