Pussel

9 timmars jobb en lördagkväll är väl inte det främsta man önskar sig eter en arbetsvecka med 12 timmars övertid, men jag får faktiskt en liten energikick varje gång jag kliver in på Läkerol Arena och tiden flyger iväg. Kvällen / natten efter arbetspasset ( var inte hemma förrän 23.30 ) spenderades i soffan tillsammans med Danne och På Spåret-spelande mumsandes på lite pannkakor.
Förr i tiden lade jag och Danne väldigt mycket pussel, vi satt en stund nästan varje kväll och pillade dit några bitar. På senare år har det helt glömts bort, men imorgon tror jag att jag efter inspiration från min fina systers blogg ska införskaffa mig ett nytt!
Det finns en pusselsort som vi fastnade för, där man inte på traditionellt sätt kan se på kartongen vad man lägger utan man får se hur människorna som tittar på bilden vi ska lägga ser ut.

Kommentarer
Postat av: Kasparrebecca

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-02-27 @ 11:09:50
URL: http://kasparrebecca.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0