Hockeykväll

Återigen dags för en drabbning i Läkerol Arena. Känner mig inte så upplagd för jobb idag igen, men det är väl bara att bita ihop? Mina andrahandsfavoriter kommer på långväga besök och jag tippar 4 - 4, jag tror ( och hoppas ) att gammelDacke rycker upp sig ordentligt och gör ett mål ikväll!
Igår var det pokerkväll hos oss och sex grabbar kom hit och gav oss lite pengar, kvällen var väl iofs mindre lyckad för min del, men Danne vann en hel del!
Japp, dags för jobb, jag tänkte åka in lite tidigare och storstäda våra rum lite, väldigt välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Tina // peppar och vanilj

Önskar dig en fortsatt trevlig lördag ♥



(trots jobb ;)



K R a M // T i n a

2010-10-30 @ 16:03:01
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0