Mysmåndag

Har ni sett vilken urhäftig "julgran"?! Det tog mig nästan två år och en massa saker i utbyte för att jag skulle få byta ut den vanliga traditionella gröna granen mot en svart, så det här är nog mest att drömma om. "Du får inte designa sönder julen" brukar jag få höra...
Medan jag myser med min pysseltidning kokar min enorma köttgryta för fullt. Nu när delar av köket ska rivas imorgon och vi förmodligen inte kan använda spis och ugn på någon vecka kan det vara bra att ha lite matlådor i frysen!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Den där julgranen skulle jag vilja ha, dags att lägga upp en plan hur man ska smörja karln ;)

2010-11-16 @ 14:03:06
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Linda - Lindas Nya Hus

Ja den är verkligen helläcker! Här är det nog inte ens nån idé att försöka, hoppas du får din vilja igenom :)

2010-11-16 @ 21:27:55
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0