Linda ♥ måndagar

Jag är faktiskt en av dom få själar som verkligen gillar måndagar! Jag är iaf någolunda utvilad och får alltid så mycket gjort, redan på tisdagen börjar det gå stadigt utför och jag blir slappare och slappare :)
Idag har jag jobbat undan en massa gamla högar på jobbet som gett mig dåligt samvete allt för länge, kom hem och slängde in en maskin tvätt, har hunnit baka bröd och lagt ut en enorm hög kläder på Tradera. Nu ska jag snart kasta i lite färg i håret och under tiden det verkar slänga ihop lite spagetti och köttfärssås. Ikväll blir det mys med Bompen min i soffan framför The Good Wife, kanske med en nybakt tekaka :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad flitig du är lilla gumman :)

2010-11-01 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0