Inspirationsdag

Idag var stora delar av jobbet på en fantastisk föreläsning på Gävle Teater. Jag och min tankspridda hjärna hade förstås helt glömt bort det och åkte som vanligt till jobbet, som vanligt 5 minuter försenad. Jag hann parkera och kliva ur bilen innan jag fick en riktig "NEEEEJ"-upplevelse. In i bilen igen, åkte till teatern och snurrade runt runt några kvarter innan jag till slut hittade en parkering, sprang till en betalautomat och betalade dom hutlösa 109 kronorna det kostade att stå 9.15-16.00. Rusade till teatern för att inse att jag nu var nästan 20 minuter sen och att dörrarna var låsta. Jag ringde Christer som kom och släppte in mig via sceningången och hann precis in i tid till förmiddagskaffet :)
Missade en föreläsare men dom jag hann med att se var alla faktiskt helt fantastiska! Speciellt Benny Haag och Lou Rossling. Och Louise Hallin som har en otrolig förmåga att fånga sina lyssnare, även när hon pratade om något som egentligen inte intresserar mig satt jag som fastnaglad och timmen rusade iväg.
Så nu ska jag mysa ner mig i soffan med innehållet i den goodiebag vi fick. Kanske blir det lite brödbak senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0