Bänkskivan på väggen

Visst blev det bra?! Ascoolt tycker jag och klappar pappa ordentligt på axeln för dagens insats!
Även jag har fått lite gjort idag. Lite tjejigare sysslor, men ändå så långt ifrån Linda man kan komma; jag har fållat, sytt och strykt gardiner! Jag kan nästan se mamma sitta framför datorn nu och applådera, efter år av tjatande om mina gardiner som varit alldeles för långa och släpat i golvet har nu även jag blivit vuxen och insett att det är fan inte snyggt. Riktigt nöjd med dagen ska Danne och jag nu skruva ihop dom sista två lådorna till köket, sen vill jag aldrig mer se en Faktum-kartong så länge jag lever.
Må gott och sov sött!

Kommentarer
Postat av: Liw

Känner igen gardinhistorien, samma gariden änger och släpar hos mig nu haha.. vilken fin julprydnad du har, den med granarna.. var har du hittat den?

2010-11-23 @ 09:53:23
URL: http://finalyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0