Tisdagen

På två dagar har jag jobbat över sex timmar och dessutom sprungit direkt till huset och fortsatt med lite kroppsarbete så nu känner jag mig ganska slut trots att klockan "bara" är elva.
Idag stack vi en sväng till Ikea och köpte fyra stommar till köket och fyra stycken fläktskåp som ska få agera tv-bänk. Vi köpte även ett PENTHOUSE till Svantes bur så nu har han en fyravåningslägenhet. Grymt liv han har den där lilla... :)

Danne har jobbat på bra när jag varit på jobbet och har hunnit lägga golv i den lilla klädkammaren uppe som ska bli förråd

Trappräcket har han målat ett par varv, nu ska bara själva toppen uppepå målas svart

Hela köksväggen blev svart idag! Dock blev det trots alla våra ansträngningar blev det inte så bra som vi tänkt oss så det blir till att tapetsera den i stället...

Jag har mest ägnat mig åt finlirsmålning, så som hörn, runt fönster och sånt pet...

Pappa kom och bilade ut golvet så vi kan peta ner vattenrören...
... och borrade av en sladd, som vi inte riktigt vet vad det är?! Vad för sladdar är ingjutna i betonggrunden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0